שיעורים פרטיים לחטיבת הביניים

חטיבת ביניים הינה בין הכיתות ז’-ט’ (גילאים 12-15). חטיבת הביניים מהווה תקופת מעבר עבור התלמיד מבית הספר היסודי לבית הספר תיכון. בחטיבת הביניים עובר התלמיד תקופת הכשרה לא קצרה לקראת מבחני הבגרות אותן יעבור בתיכון.
עבור מרבית התלמידים, ישנו הלם ראשוני בתחילת שנת הלימודים של חטיבת הביניים, הלם שבא לידי ביטוי בתגובת התלמיד לתלמידים החדשים ולחומר המגוון לעומת בית הספר היסודי. כאן הדרישות מהתלמיד הינן גבוהות יותר, כמו כן גם הציפיות של המורים וסביבת הלמידה הינן גבוהות יותר.
בכדי להקל על התלמידים ככל שניתן, יש להכינם כראוי לקראת חטיבת הביניים וגם בתקופת הלמידה בחטיבה יש להמשיך ולתגבר אותם בכדי שלא יצברו פער אל מול הכיתה.

המורים הפרטיים של “כל המורים” יישבו עם התלמיד ויכינו אותו כראוי לקראת חטיבת הביניים בהתאם לתוכנית הלימודים של משרד החינוך. מורה הפרטי מיומן יוודא במהלך השיעורים הפרטיים כי התלמיד מקבל את כל הכלים הדרושים לו כדי לקבל את הציונים הרצויים. בזמן חטיבת הביניים ייקבע האם התלמיד ייגש לבגרות ב-4,3 או 5 יחידות הן במתמטיקה והן באנגלית וכמו כן שיוכו למגמות השונות בהן יצטרך לבחור בהמשך הדרך. לכן חשוב בעיקר בתקופה זו להשקיע רבות במקצועות אלו בפרט, ובשאר במקצועות בכלל, ולעשות ככל שניתן כך שהתלמיד לא יצבור פער אל מול הכיתה. מורים הפרטיים דרך “כל המורים” יכינו מערך שיעור מסודר שיכלול את כל החומר אשר נלמד בתקופה זו, ויתנו לתלמיד את שיעורי הבית אותם יצטרך התלמיד להכין בכדי לתרגל את החומר כראוי. רק על ידי למידה, תרגול, התמדה והקשבה יוכל התלמיד להגיע למצוינות. הצלחתו של התלמיד מהווה באופן ישיר את הצלחתו של המורה וכמובן שלנו, “כל המורים” ,לכן אנו נעשה הכל כדי שתצליחו.

שיעור פרטי אפקטיבי מתקיים בסביבת עבודה נעימה ונוחה, בביתו של התלמיד. בנוסף השיעורים הינם בשיטה של 4 עיניים, כלומר המורה הפרטי והתלמיד בלבד. כל אלו כי לנו ב”כל המורים” חשוב שהתלמיד יקבל את התנאים הטובים ביותר עבורו בדרך להצלחה!


אתרים נוספים באותו תחום

Call Now Button