שיעורים פרטיים לחטיבת הביניים

חטיבת הביניים הינה חלק ממערכת החינוך הפורמאלי בישראל, בה לומדים תלמידים בכיתות ז’ עד ט’. החטיבה מהווה את שלב המעבר של התלמיד מהיותו תלמיד בית ספר יסודי אל עבר היותו תלמיד תיכון.
שנות הלימודים בחטיבה מקלות על הקפיצה ברמת הלימודים מהיסודי לתיכון ומסייעות עבור התלמיד לקבל ידע ומיומנויות אשר יסייעו לו בשנות הלימודים בתיכון המורכבות יותר.
בחטיבת הביניים נחשפים התלמידים למקצועות חדשים כדוגמת מתמטיקה במקום לימודי חשבון (המכילים אלגברה וגיאומטריה) , לימודי מדעים (הכוללים ביולוגיה, פיזיקה וכימיה) במקום שיעורי טבע ולימודי לשון וספרות. כל מקצוע נלמד לבד בשנות החטיבה במקום הלימוד הכולל של מקצוע העברית.

בסיום חטיבת הביניים נדרש התלמיד לבחור מקצוע לימוד מגמה, החלטה אשר תשפיע על אופן לימודיו בשנות התיכון. משום ששנות לימוד אלה הינן קריטיות ומהוות בסיס לשנות התיכון, על התלמיד לבנות מערך מיומנויות, כישורי למידה והשכלה איתנים, זאת על מנת להצליח לרכוש את החומר הנלמד בתיכון.
גילאי התלמידים בחטיבת הביניים נעים בין 12 עד 15, כך שנוסף למעבר באופן הלמידה, עוברים התלמידים גם את שלב ההתבגרות האישית, תקופה המלווה באמוציות גבוהות, תהפוכות ושינוי אינדיבידואלי.

לשם גישור על הפערים הלימודיים והרגשיים נועדו השיעורים הפרטיים. באמצעות השיעור הפרטי הניתן ב”כל המורים” בכל הרמות ובכל המקצועות, ילדיכם יוכל לקבל תחושת ביטחון בעצמו וביכולותיו. על ידי יצירת קשר מכיל עם המורה הפרטי התלמיד יקבל ידע ויחזק את המקצועות בהם הוא מתקשה, כל זאת לקראת קבלת החלטות חשובות בסיום החטיבה אשר ישפיעו על הלימודים בתיכון.

אתרים נוספים באותו תחום

Call Now Button