מורים פרטיים לספרות

ספרות הינו מקצוע חובה, אשר ההצלחה במקצוע זה הינה הכרחית לצורך קבלת תעודת בגרות מלאה בתום 12 שנות הלימוד. הבגרות בספרות הינה בהיקף של 2 יחידות לימוד (אלא אם התלמיד בחר במקצוע זה כמקצוע ראשי של 5 יחידות לימוד) והיא מתקיימת מידי שנה.

הבגרות בספרות כוללת פרקי חובה ופרקי בחירה כאשר הנושאים עליהם נבחן התלמיד הינם: שירה, סיפור קצר, רומן ונובלה ודרמה. מקצוע הספרות מפתח את החשיבה של התלמיד, עולם הדמיון שלו, חלומותיו ואף מאפשר לו על ידי הקריאה להפליג בדמיון במקומות שונים בעולם ולהכיר דמויות שונות וחדשות אליהן לא נחשף מעולם. רבים מן התלמידים מתקשים במקצוע זה כיוון שהם זקוקים להכוונה הנכונה, מישהו שישב איתם וינחה אותם על אילו חלקים לשים דגש, מה משמעותם של ביטויים ומקרים אשר מופיעים בספרים/סיפורים השונים, הסברים בסיסיים על הז’אנרים השונים עליהם נדרש התלמיד להיבחן וכו’.

מורים פרטיים שלנו ב”כל המורים”, כאן בשבילכם בדיוק בכדי למלא מטרות אלו. המורה הפרטי ישב עם התלמיד החל מכללי היסוד הבסיסיים ביותר שקיימים בעולם הספרות, ועד לפרטים הקטנים והרלוונטיים שעל התלמיד להכיר בכדי להצליח במבחן. אין צורך להגיע לשיעור פרטי ראשון עם ידע קודם בעולם הספרות, המורה ידאג להעביר את כל המידע הנחוץ לתלמיד מההתחלה ועד לבגרות.
במקצוע כמו ספרות חשוב לקחת שיעורים פרטיים כבר בתחילת הדרך בכדי לא ליצור פער גדול מידי אל מול הכתה. חשוב שהתלמיד ידביק את הפער אל מול הז’אנרים השונים שנלמדים כרגע בכיתה, יקפיד לקרוא את החומר המקביל למה שנלמד כרגע בכיתה ואף יבחן באילו ז’אנרים הוא מתעניין יותר ובאילו פחות, דבר שיקל עליו בהמשך הדרך כאשר יצטרך לבחור את פרקי הבחירה עליהם יבחן בבגרות בספרות.

אז צרו קשר בזריזות עם צוות “כל המורים” והחלו עוד השבוע לקחת שיעורים פרטיים בספרות. המורים המנוסים שלנו ישמחו לתת מענה לדרישותיכם אם זה לידע כללי בספרות, אם זה לצורך מבחנים שגרתיים בבית הספר ואם זה לצורך בחינת הבגרות בספרות.


אתרים נוספים באותו תחום

Call Now Button