שיעורים פרטיים לבגרות

בחינת הבגרות הינה בחינה חיצונית לבית הספר התיכון מטעם משרד החינוך, שמיועדת בעיקרה להערכת ידיעותיהם של תלמידי התיכון במקצועות לימוד מסוימים. תלמיד שעבר בהצלחה את הבחינות מקבל תעודת בגרות אשר מהווה מדד עיקרי להשכלתו התיכונית ופותחת לו פתח ללימוד במוסדות להשכלה גבוהה.
בחינות הבגרות מתקיימות החל מכיתה י’ ועד כיתה י”ב. הן נערכות במקצועות חובה ובנוסף גם במקצועות בחירה, הנחלקים למקצועות עיוניים ומקצועות טכנולוגיים.

בחינות אלה מסכמות למעשה את החומר שאותו צבר ולמד התלמיד לאורך שנות לימודיו בבית הספר היסודי ובתיכון.
מתוקף היותן בעלות חשיבות רבה, מביאות בחינות הבגרות פעמים רבות את התלמידים לחשוש מפניהן ולהיות מתוסכלים. בחינת הבגרות לרוב היא בעלת רמת קושי גבוהה יותר ממבחני הכיתה הרגילים ומתוך כך יש להתכונן אליה בצורה מסיבית ומעמיקה.

לשם כך נועדו המורים הפרטיים שלנו כאן ב”כל המורים”. השיעורים הפרטיים ניתנים על ידי מורים מומחים ובעלי ניסיון, בכל הרמות ובכל המקצועות. נוסף לכך, המורים בעלי זמינות גבוהה עבור התלמידים ומגיעים אליכם עד הבית.
מורה פרטי יכול להכין את תלמיד התיכון כבר בתקופה הקודמת לבחינת הבגרות, זאת על מנת שהתלמיד יגיע כבר עם ‘ארגז כלים’ מוכן לבחינה ויוכל לגשת אליה בבטחה ולהצליח בה.
נוסף לחיזוק הידע של התלמיד והקניית מיומנויות חדשות, יכול המורה גם להשרות אווירה מרגיעה על התלמיד ולסייע לו לצלוח את תקופת הבגרויות מבלי חשש.


אתרים נוספים באותו תחום

Call Now Button