מורה פרטי למדעים

“מדע וטכנולוגיה הם חלק מההשכלה הכללית הדרושה היום, ותידרש עוד יותר בעתיד, לכל אדם המסוגל לתרום לחברה” (מתוך דוח הוועדה העליונה לחינוך מדעי וטכנולוגי, “מחר 98”, עמ’ 9).
מקצוע המדעים נלמד בבית הספר היסודי, ונחשב למקצוע שמרבית מהתלמידים נרתעים ממנו. מקצוע המדעים הינו חשוב ביותר כיון שמהווה בסיס למקצועות הטכנולוגית, מדע אותם ילמד התלמיד בהמשך הדרך בחטיבת הביניים ובתיכון. בנוסף, בשלב זה ייחשף לראשונה התלמיד למושגים מעולם המדע והטכנולוגיה אשר עליהם ייבחן בבחינת הבגרות בהמשך, ויצטרך לשלוט בחומר הבסיסי הנ”ל לצורך קבלת תעודת בגרות מלאה.

במהלך לימודי מדעים על התלמיד להכיר מושגי יסוד בעולם המדע והטכנולוגיה, לשלוט בתהליכים, עקרונות ופיתוח מיומנויות. בנוסף, על התלמיד לפתח מיומנויות חשיבה חדשות אשר עד היום לא עסק בהן. את כל אלו ילמדו אותו המורים הפרטיים של “כל המורים”.
מורים פרטיים, בכלליות, ידאגו לעשות כל שניתן כדי להקל על התלמיד בלימודיו, להסביר לו כל מושג בעולם המדע בנפרד, להעניק לו את הכלים הדרושים לו להצלחה במבחן, לדאוג שלא יצבור פער לימודי אל מול הכיתה, והכי חשוב לסגור את כל “הקצוות הפתוחים” בחומר כך שכשהתלמיד ייגש למבחן הוא ישלוט בחומר באופן היסודי ביותר.

יתרה על כך, המורים הפרטיים של “כל המורים” יעניקו לתלמיד חומר לתרגול אותו יצטרך התלמיד להכין לקראת כל שיעור וזאת כיון שללא התרגול המתאים והראוי לא יוכל התלמיד להפנים את החומר ולהבינו באופן הנדרש להצלחה.
המורים הפרטיים יעבירו שיעורים פרטיים בבית התלמיד, יוודאו כי החומר ברור ומובן לתלמיד, יתרגלו איתו את החומר הנדרש, ויקלו ויפשטו את החומר ככל שניתן עבור התלמיד כך שהתלמיד יקבל ביטחון ויפיג כל פחד או חשש מהמקצוע הנ”ל.


אתרים נוספים באותו תחום

Call Now Button