מורה פרטי באנגלית

השפה האנגלית הינה השפה המדוברת ביותר בעולם כיום. שפה זו עוטפת אותנו בתחומים חיים רבים: תקשורת, מחשבים, עסקים, מאמרים אקדמאים, כך שניתן להגדירה כשפה בינלאומית.
לכן, הידע והשליטה בשפה זו, הן ברמה המדוברת והן ברמת הכתיבה, חשובים ביותר. כיום, קשה להשתלב בעולם העסקי ללא שליטה מלאה (ברמת שפת אם) בשפה זו. בנוסף לכך, הבגרות באנגלית מהווה מקצוע חובה לצורך קבלת תעודת בגרות מלאה.
הבגרות באנגלית מתקיימת מידי שנה בכיתות  י-יב. הבגרות מחולקת לשלוש רמות שונות: 3, 4, ו-5 יחידות לימוד. כל הרמות כוללות חומרים דומים ברמות קושי שונות.

תלמידים רבים מתקשים בהצלחה בבגרות זו כיון שאינם שולטים בחוקי הדקדוק של השפה. כמו בבגרויות אחרות, גם בלימוד השפה האנגלית יש לשים דגש רב על תרגול החומר. כשמתגלה קושי בחומר הלימוד ניתן לפנות אל מורים פרטיים לאנגלית שלנו כדי שיוכלו לשבת עם התלמיד ויכינו לו תוכנית עבודה בהתאם לרמתו האישית. בהמשך השיעורים הפרטיים, יתרגלו המורה הפרטי והתלמיד את למידת חוקי הדקדוק , ניסוח נכון של משפט ולמידת השפה המדוברת. התלמיד יקבל מהמורה הפרטי דפי תרגול אותם יהיה על התלמיד להכין מידי שיעור בכדי ללמוד את השפה בצורה הקלה והיעילה ביותר עבורו. לנו ב”כל המורים” ישנם מורים פרטיים המתמחים בשיטות לימוד שיקלו על התלמיד להגיע לתוצאה הרצויה בדרך הכי פשוטה שניתן. אנו שמים לנו למטרה לפשט את החומר עבור התלמיד ככל שניתן כך שהשפה האנגלית, שכיום זרה לו, תהיה ידידותית עבורו.

כיום נחשבת הבגרות באנגלית לבגרות מאיימת והרבה תלמידים חוששים ממנה רבות. הסיבה לכך היא למידה לא נכונה של החומר, דבר המביא לתסכול רב בקרב התלמידים ולחשש מהבחינה. אנחנו ב”כל המורים”  נשלח לכם מורים פרטיים שילמדו את התלמיד את החומר החל מהרמה הבסיסית ביותר, בשיעורים פרטיים אחד על אחד, ועד לרמה הרצויה לצורך הצלחה במבחן הבגרות. תלמיד שיתרגל כראוי את החומר שניתן לו, ואף יתרגל את השימוש בשפה המדוברת (ניהול השיעורים הפרטיים שפה האנגלית בלבד) יקבל תמונה בהירה וברורה וייגש למבחן עם ביטחון מלא בידע שלו, דבר שיבטיח את הצלחתו.

הצלחה בבגרות באנגלית תביא הצלחה לתלמיד לא רק בתעודת הבגרות המלאה שלו, אלא גם תהווה עבורו פתח להצלחה בלימודים אקדמאים, ובעולם העסקי בכלל.
לנו ב”כל המורים” ישנם מורים פרטיים באנגלית ששולטים הן בידע הנדרש לצורך הצלחה בבחינת הבגרות והן בחומר הנדרש לצורך למידת אנגלית עסקית. מורים פרטיים דרכנו מתמחים אף בחומר הדרוש ללמידת אנגלית עסקית, כך שתלמיד המעוניין בהצלחה בעולם העיסקי, ניהול שיחה קולחת וזורמת עם תושב חוץ, הבנה של מאמרים בתחומי עניין שונים הכתובים באנגלית, ניהול של פגישה עסקית ללא כל קושי, יוכל לרכוש מיומנויות אלו בשיעורים פרטיים עד הבית.


אתרים נוספים באותו תחום

Call Now Button