מקצוע חשבון ויסודות המתמטיקה

מקצוע החשבון הוא החלק היסודי בלימוד המתמטיקה, הוא משתלב ביתר ענפי המתמטיקה וחיוני להבנתם. חוקי החשבון הבסיסיים משמשים כל אדם לצורך ביצוען של משימות יומיומיות פשוטות כמו הכנת מזון ותכנון כלכלת הבית.
במובן המצומצם מתייחס החשבון לפעולות הקשורות במספרים כמו ארבע פעולות החשבון (חיבור, חיסור, כפל וחילוק), או פעולות מעט מורכבות יותר כמו אחוזים, שברים, בעיות חשבוניות מילוליות ועוד.
לחשבון המתקדם יותר ולתחומים הקרובים אליו, הכוללים פעולות מתמטיות מסובכות, יש שימוש רב בתחומי המדע, ההנדסה והטכנולוגיה השונים.

ככלל משמש אותנו החשבון על בסיסו בכל תחומים בחיים, ובלעדי ידיעתו קשה להסתדר.
מקצוע החשבון נלמד בכיתות בית הספר היסודי, כיתות א’- ו’, ומשמש את הבסיס ללימוד המתמטיקה המורכבת יותר הנלמדת בשנות חטיבת הביניים והתיכון.
לשם כך על התלמיד לרכוש את ידיעת החשבון על גווניו בצורה יציבה וטובה, כדי שיוכל להוסיף על השכלתו וללמוד חשבון מורכב יותר.

אם אתם ההורים רואים כי ילדיכם מתקשה בהתמודדות עם פעולות החשבון הפשוטות יחסית, כדאי לראות ממה זה נובע. ייתכן והפורום הכיתתי המורחב מקשה עליו להתרכז, והוא צריך יחס פרטני יותר לשם התקדמות. אצלנו ב”כל המורים” ישנם מורים לחשבון מקצועיים אשר מגיעים אליכם עד הבית.
בשיעור הפרטי יכול להינתן עבור ילדיכם שיעור צמוד בעל אופי אישי וחם. המורה יתרגל עם ילדיכם את החומר בו הוא מתקשה ויחזק אותו בכך. התמיכה האינדיבידואלית מצד המורה הפרטי לחשבון, תסייע לילד להדביק את החומר הנלמד ואף להתקדם לעיתים מעבר לחומר הנלמד.
כך תיצרו לילדיכם בסיס חזק של לימוד החשבון, דבר אשר יפתח בפניו עולם עשיר של מספרים ואף ינעים עליו אותו.


אתרים נוספים באותו תחום

Call Now Button