מורים פרטיים לבית ספר תיכון

בית הספר התיכון נכלל החל מכתה י’-יב’. בשונה מבית הספר היסודי, בבית ספר תיכון נדרש התלמיד להיבחן בבחינות הבגרות לצורך קבלת תעודת בגרות מלאה. תעודה זו חשובה ביותר משום שהיא עלולה לקבוע את עתידו המקצועי של התלמיד לקראת מסגרת של לימודים אקדמאים ו/או עתידו העסקי לקראת שילובו בשוק העבודה.
בבית הספר היסודי ובחטיבה, למד התלמיד מגוון מקצועות, בתיכון נלמדים אותם מקצועות אך הרבה יותר לעומק. בתיכון נדרש התלמיד להפגין יכולות כתיבה ודיבור גבוהות יותר מאשר בבית הספר היסודי. פעמים רבות מהווה השינוי מהחטיבה לבית הספר התיכון משבר עבור התלמיד. לעיתים בגלל שהוא משנה את המסגרת, את חבריו לכיתה וכן בעקבות שכך שעכשיו נדרש התלמיד להיענות לדרישות גבוהות יותר (מבחנים קשים יותר ומקצועות מורכבים יותר).
ההצלחה בבחינות בבית הספר התיכון הינה קריטית כיון שעל סמך תוצאותיה יקבע אם התלמיד ייגש לבגרות ברמה של 3, 4 או 5 יחידות הן במתמטיקה והן באנגלית. בנוסף יידרש התלמיד לבחור מגמה נוספת (הומאנית או ריאלית)  שגם בה יצטרך לגשת לבגרות ברמה של 5 יחידות לימוד. ההבדל בין  רמות לימוד אלו הינו ברמת הקושי בידע הנלמד. ככל שכמות היחידות גבוהה יותר הרמה של הידע הנלמד הינה קשה יותר.

אצלנו ב”כל המורים” ישנם מורים פרטיים שמכוונים את התלמיד כיצד להתמודד אל מול השינוי הרב בין מבחנים בחטיבה למבחנים בבית ספר תיכון. יעניקו לו כלים להצלחה במבחני הבגרות, יתרגלו איתו את החומר הנלמד תוך כדי התאמה לרמתו האישית של התלמיד. במהלך השיעור הפרטי תבנה תוכנית עבודה מיוחדת עבור התלמיד אשר תותאם לו באופן אישי, ותעזור לו לעבור בהצלחה את מבחני הבגרות עד לקבלת תעודת בגרות מלאה.  

בשונה ממבחנים אותם עובד התלמיד במסגרת לימודיו בכיתה, בחינת הבגרות הינה בחינה אשר נכתבת מטעם משרד החינוך, בחינה חיצונית, ומי שבודק בחינות אלו אינם המורים בכיתתו של התלמיד אלא מורים שונים ברחבי הארץ אשר נבחרים מטעם משרד החינוך. לכן, חשוב שהתלמיד יתאים את רמתו המקצועית בחומר הנלמד לרמה הארצית. מורים פרטיים דרך “כל המורים” כאן בדיוק בשביל למלא חלל זה עבור התלמיד ולוודא שהוא ניגש לבחינת הבגרות כשבידו כל הכלים הדרושים לו להצלחה מרבית במבחן, לאחר שקיבל את כל דפי התרגול שצריך ועבר על כל החומר הנדרש באופן היסודי ביותר. כל זאת תוך כדי הפשטה של החומר ולימודו בצורה המהנה והנעימה ביותר עבור התלמיד.


אתרים נוספים באותו תחום

Call Now Button