מורה פרטי לבית ספר יסודי

בית ספר יסודי נכלל החל מכתה א’ ועד לכתה ו’. בית הספר מהווה  עבור התלמיד מסגרת לימודית אשר תלווה אותו במשך שניים עשר שנים. בית הספר היסודי הינו המוסד החינוכי השני עבוד התלמיד לאחר גן חובה. במסגרת זו ילמד התלמיד ערכים, דפוסי התנהגות בחברה והן מקצועות לימודיים שונים אשר יעשירו אותו בידע רב ויכינו אותו לקראת המסגרות הבאות בחייו.
ההתרגשות לקראת התחלת כתה א’ הינה רבה. הילד עובר שינוי רב ממסגרת חמה של גן חובה, למסגרת לימודית של בית ספר. ההתנהלות בכיתה שונה שנות אור בגן מאשר בבית הספר. הילד נדרש להפגין בגרות אישית, לשבת בכיתה באופן רציף למשך כל השיעור, להתרכז בשיעורים, להכין מטלות בבית, להצליח במבחנים ודברים נוספים איתם לא היה צריך להתמודד בגן. לכן, מדובר בשינוי גדול ומשמעותי עבור התלמיד.
המורים הפרטיים שלנו יפגינו אינטליגנציה רגשית גבוהה וילוו את התלמיד החל מלמידת כליי הייסוד הדרושים לו במסגרת זו, השלמת הפער אל מול החומר הנלמד בכיתה ואף התקדמות בחומר אל מעבר למה שנלמד עד כה. כל זאת תוך כדי הפגנת הקשבה לתלמיד, סבלנות, מילוי צרכיו והתאמה לאופיו של התלמיד. מורים פרטיים דרך “כל המורים” ילמדו את התלמיד בביתו כך שתלמיד ירגיש בנח בסביבתו הטבעית והנעימה. המורים שלנו יעשו את המיטב בכדי להעניק לילד “נחיתה רכה” לקראת השלב החדש בחייו. ההצלחה בלימודים בבית הספר היסודי הינה חשובה ביותר כיוון שכאן התלמיד רוכש מיומנויות רבות שישמשו אותו בהמשך ואף יקבעו את גורלו בבית הספר התיכון.

ככל שהתלמיד יתרגל יותר, יהיה קשוב למורה, וידאג תמיד לגשר על הפער אל מול הכיתה, כך הוא יצליח יותר במבחנים דבר אשר יעניק לו ביטחון רב וכמובן מוטיבציה להצלחה בהמשך. תלמיד אשר ישיג תוצאות גבוהות, יחוש תחושה של גאווה וזה יעניק לו תחושה של הצלחה. כל אלו יגרמו לו להאמין בעצמו וביכולות שלו ובכך יתרמו רבות לגיבוש אופיו כילד.

המורים הפרטיים שלנו מתחייבים להעניק לתלמיד את כל הכלים להם הוא זקוק בשלב זה. ללוות אותו, להעניק לו מניסיונם האישי ולהפיג כל חשש אצל התלמיד. בכיתה א’ לומד התלמיד לראשונה מקצועות כמו עברית וחשבון. מקצועות אלו חדשים עבור התלמיד, ולראשונה הוא נדרש להיבחן בהם באופן מקצועי. מורה פרטי שלנו ילמד את התלמיד מקצועות אלו תוך הפשטה של החומר ותרגולו בהתאם לרמתו. המורה הפרטי יסביר לו את המשמעות של בחינה בכיתה, ויתן לו עצות כיצד לעבור בחינה בהצלחה.


 

אתרים נוספים באותו תחום

Call Now Button