שיעורים פרטיים לתיכון

בית הספר התיכון הוא השלב העליון במערכת החינוך הניתנת לילדים ונוער בארץ ובעולם. המסלול העיוני בתיכון מסתיים בבחינות הבגרות שהעומדים בהן בהצלחה זכאים לתעודת בגרות.
המאפיין העיקרי של בית הספר התיכון המבדיל אותו מבית הספר היסודי וחטיבת הביניים הוא החלוקה למגמות הלימוד. מוצעים לתלמידים מסלולי לימוד אחדים וכל תלמיד בוחר את המסלול המתאים לו. ההבחנה בין המגמות מתבטאת במידת ההעמקה בלימוד נושאים מסוימים, הנמדדת במספר יחידות הלימוד למבחן הבגרות.

לקראת סיום לימודי התיכון עומד התלמיד בפני יציאה לעולם הגדול, מתחילים המיונים לשירות הצבאי וחשיבה לקראת עולם התעסוקה. הלימודים שלאחר התיכון נערכים במערכת ההשכלה הגבוהה וההכשרה המקצועית.
מתוך כך הילד הולך ומתבגר והאחריות על כתפיו הולכת וגדלה, דבר שיכול להביא למתח אצל התלמיד ולהשפיע על התנהלותו הלימודית. נוסף לזאת, חומר הלימודים נעשה מורכב יותר עם התקדמות הכיתות בתיכון, מה שדורש מהתלמיד להשקיע ביתר שאת בלימודים.

כדי להקל על תלמיד התיכון ולהביא אותו להישגים והצלחות בלימודים בכלל ובבחינות הבגרות בפרט, אנחנו ממליצים להיעזר במורים פרטיים מטעמנו.
כמו בכיתות הצעירות, גם כאן המורה הפרטי בונה יחד עם התלמיד תוכנית לימודים אישית אשר תביא אותו למקסם את יכולותיו ולהוציא את כישורי השכלתו לפועל. באם ילדיכם חסר ביטחון ואמונה בעצמו, יוכל המורה הפרטי להעניק תחושה זו לתלמיד ולסייע לו להאמין בעצמו וביכולתו להצליח.
כיוון ששנות התיכון הינן קריטיות, משתלם להשקיע בהן את כל המרץ והמאמץ, כל זאת כדי לחסוך עוגמת נפש בעתיד וניסיון לשפר את ציוני הבגרות.


אתרים נוספים באותו תחום

Call Now Button