מורים פרטיים להוראה מתקנת

הוראה מתקנת הינה תחום בחינוך המותאם אישית לצרכי התלמיד, דרישותיו, אופיו ורמת השכלתו. כך זאת על ידי שימוש בטכניקות חינוך מיוחדות.
הוראה מתקנת כוללת תלמידים אשר סובלים מליקוי קשב, הפרעות בריכוז בשיעורים בכיתה, לקות למידה וכו’.
אלמנטים כגון הפרעות חיצוניות (תלמידים אחרים שמפריעים בכיתה, רעש שמגיע מכיתות אחרות לתוך הכיתה וכו’), עלולים להפוך את רמת הריכוז של התלמיד אשר סובל מהפרעות קשב לאפסית. יתר על כן, בכיתה בה המורה “רצה עם החומר” ,מתקדמת מהר ומסבירה בצורה זריזה את החומר  לא יוכל התלמיד אשר סובל מהפרעות קשב להפנים את החומר הנלמד. כיום, הפרעות קשב וריכוז הינה תופעה  מוכרת, ובניגוד לעבר, ישנם דרכים טובות ויעילות לטיפול בבעיה זו. כל שצריך לעשות הוא לזהות את הבעיה, להכיר בה ואז לטפל בה בהתאם לצורכי התלמיד. כיתות הלימוד כיום מכילות במרבית המקומות כמות גדולה של תלמידים (30 פלוס בכל כיתה), לכן ההפרעות החיצוניות שהתלמיד חווה במהלך שיעור סטנדרטי הינן רבות, לכן חשוב לקחת שיעורים פרטיים בהוראה מתקנת בכדי לא ליצור פער בחומר אל מול הכיתה.

תלמידים אשר פונים לשיעורים פרטיים בהוראה מתקנת זקוקים למורה פרטי אשר ישב איתם בסביבה נטולת הפרעות חיצוניות. לכן, המורים הפרטיים של “כל המורים” מגיעים אל ביתו של התלמיד ומעבירים שם שיעור הפרטי אחד על אחד. למורים הפרטיים שלנו ניסיון וידע בתחום והם יודעים כיצד לזהות ולטפל בכל תלמיד באופן שמתאים במיוחד עבורו. במהלך השיעור הפרטי הראשון, תבוצע הכרות ראשונית בין המורה לתלמיד. המורה יפגין סבלנות והקשבה כלפי התלמיד בכדי להשרות אווירה נינוחה ונעימה כך שהתלמיד לא רק יתרכז ויפנים את החומר, הוא גם ידביק את הפער אל מול הכיתה כך שתמיד יגיע מוכן לשיעורים בבית הספר. חשוב מאוד לקחת שיעורים פרטיים כבר מתחילת השנה כדי לא לתת לפער בחומר לגדול יתר על המידה. חשוב שהתלמיד יקבל שיעורים פרטיים שמתאימים במיוחד עבורו כדי שילמד כראוי, יצליח במבחנים ובכך יתמלא בתחושת ביטחון את תעניק לו מוטיבציה להמשיך ללמוד ולהצליח.

אנחנו כאן ב”כל המורים” נעשה כל שניתן כדי להעניק לכם ולילדכם את תחושת הביטחון לה אתם זקוקים על ידי לימוד בשיטת חינוך מותאמת  אישית לילדיכם . הצלחתו של התלמיד הינה ההצלחה של המורה הפרטי בפרט ושל “כל המורים” בכלל.


אתרים נוספים באותו תחום

Call Now Button