שיעורים פרטיים לבית ספר יסודי

בית הספר היסודי הוא המוסד החינוכי השני, לאחר גן חובה, בו לומדים ילדים במסגרת חוק חינוך חובה. הכיתות במסגרת זו הן כיתות א’-ו’, במהלכן רוכשים התלמידים את קריאת וכתיבת השפה העברית, למידת השפה האנגלית, ידיעת החשבון ולימוד של מקצועות רבים ושונים.
שנות בית הספר היסודי מקנות עבור התלמידים השכלה לקראת חטיבת הביניים והתיכון.
כאשר בסיס הידע הלימודי חזק יותר יוכל התלמיד לרכוש ידע נוסף בשנות הלמידה המאוחרות יותר ולהתקדם בהשכלתו.

תהליך המוכנות ללימודים מתחיל כבר בגן הילדים, עוד לפני הכניסה לבית הספר. הילדים נדרשים לעמוד בציפיות של החינוך המוקדם על ידי הפגנת רמה נאותה של עוררות רגשית ומוטביציונית אשר תסייע ולא תפריע ליישום המטלות הלימודיות הנדרשות.
בנושא זה יכולים לסייע השיעורים הפרטיים, אשר מסוגלים להקל על הלחץ לקראת תחילת כיתה א’ ולהעניק עבור הילדים הצעירים כבר לפני בית הספר כלים ללמידה ויכולות קריאה וכתיבה, אשר יקלו עליו בבית הספר עצמו.
נוסף לכך, עזרה לתלמיד במהלך לימודיו בשנות בית הספר היסודי על ידי מורים פרטיים הינה חיונית ביותר. באמצעות הוראה פרטנית, יכול המורה הפרטי לבנות יחד עם התלמיד תוכנית לימוד אישית, תוך שימת דגש על קשר אישי וחיזוק התלמיד, דבר אשר הוא מתקשה לקבל בפורום הגדול של כיתתו בבית הספר.
כמו כן, בעזרת המורה הפרטי ניתן לעזור לתלמיד להבין חומר בו הוא מתקשה, לתרגל עימו קריאה וכתיבה של השפה העברית והאנגלית ולפתור יחד תרגילים בחשבון- כל זאת לשם קידומו של התלמיד והצלחתו בכיתה בבית הספר.

אצלנו ב”כל המורים” ניתנים שיעורים לתלמידי בית הספר היסודי בכל המקצועות ובכל ברמות, מתוך התחשבות ברמת הלימודים של התלמיד, אופיו וקשייו.
אנו מאמינים כי חיזוק ילדיכם כבר בשנות הלמידה המוקדמות, יסייעו לו להיות תלמיד טוב, מצליח וסקרן ואף ליהנות מחוויית הלימודים.


אתרים נוספים באותו תחום

Call Now Button