מורה פרטי לחשבון

חשבון הינו מקצוע אשר נלמד בבית הספר היסודי, ובהמשך בחטיבת הביניים ובתיכון כמתמטיקה. חשבון הינו מקצוע חובה, אשר בסוף 12 שנות הלימוד על התלמיד להבחן במקצוע זה באחת מן הרמות השונות 4,3 או 5 יחידות ורק כך יוכל לקבל תעודת בגרות מלאה.
את היסודות הבסיסיים ביותר של מקצוע זה, ילמד התלמיד בבית הספר יסודי במקצוע “חשבון”. חשוב מאוד שהתלמיד יהיה קשוב ביותר כבר בשלבים אלו של הלמידה כיון שהצלחה בעקרונות הבסיס של חשבון תקבע את הצלחת התלמיד בהמשך לימודיו במתמטיקה.
יש לזכור כי תקופת המעבר מגן החובה לבית הספר היסודי הינה מורכבת ולעיתים אף קשה עבור התלמיד. פתאום הוא נדרש לעמוד בציפיות מסוימות שמקודם לא הכיר כלל. עליו לשבת בריכוז לאורך השיעור, אסור עליו לדבר במהלך השיעור , להכין שיעורי בית ועבור מבחנים. כל אלו חדשים עבור התלמיד. לכן, מורה פרטי דרך “כל המורים” ישב עם התלמיד ויענה לכל צרכיו ודרישותיו תוך כדי הפגנת סבלנות, הקשבה ומענק מענה לקשיו בחשבון.
המורה הפרטי יתאים את מהלך השיעור הפרטי לאופי של התלמיד. ראשית, שיעור פרטי מתקיים בביתו של התלמיד, בסביבה הנוחה והרגועה, מקום מוכר ונעים עבורו שם קל לו יותר להתרכז ולהבין את החומר. שנית, המורה הפרטי יעביר את החומר לתלמיד בקצב שלו, יתאים את אופי השיעור לתלמיד, ואף לעיתים ילמד אותו שיטות מענה על תרגילים בצורה משעשעת כך שהתלמיד לא רק יבין ויפנים את החומר אלא גם ייהנה מהדרך להצלחה. למשל: לימוד כפל וחילוק בשילוב של מושגים מעולמו של התלמיד (כמו ספורט, בלט, מכוניות או כל תחביב אחר)  כך שהחומר יראה פשוט וקל יותר, והתלמיד באופן זה יראה את מה שנלמד באופן ברור ומובן. כך יצליח התלמיד בשיעורי הבית שינתנו לו, דבר שישפיע באופן ישיר גם על הצלחתו במבחנים בכיתה.
תלמיד אשר ישכיל לדעת ולהכיר את מקצוע החשבון לעומק, ילמד היטב (ואף ידע לחשב בעל פה) את המושגים הבסיסיים ביותר כמו חיבור, חיסור, כפל, חילוק ועוד יבטיח את הצלחתו בהמשך את במקצוע כל כך חשוב ורלוונטי זה. חברת “כל המורים” כאן בדיוק בשביל להוביל אתכם יד ביד בדרך להצלחה זו בשבילים הנעימים והקלים ביותר נטולי מכשולים עבור התלמיד, זאת על ידי מורים פרטיים שמעבירים שיעורים פרטיים בבית התלמיד בכל יום ובכל שעה.


אתרים נוספים באותו תחום

Call Now Button