מורה פרטי לתנ”ך

התנ”ך (תורה נביאים כתובים) הינו ספר הקודש של העם היהודי. התנ”ך מהווה בסיס לקיומו של העם היהודי, הרקע התרבותי הן של החילונים והן של הדתיים בחברה, מכיל את חוקי היסוד של החברה גם שלנו וגם בעולם (עשרת הדיברות). יש לציין כי גם עבור דתות אחרות כמו הנצרות נחשב התנ”ך לספר קדוש. על כן, חשוב מאוד שהתלמיד יכיר וידע מקצוע זה לעומק, הן לצורך הבנת העולם בו אנו חיים כיום, הן לצורך הכרת ההיסטוריה של העם היהודי בעבר והן לצורך למידת ערכים אשר ילוו את התלמיד לאורך כל חייו בעתיד (הן אם הוא משתייך לזרם חילוני והן אם הוא משתייך לזרם דתי).

מקצוע התנ”ך הינו מקצוע חובה (2 יחידות לימוד), אשר ללא הצלחה בבחינת הבגרות בתנ”ך לא יוכל התלמיד לקבל תעודת בגרות. ישנם תלמידים רבים אשר מתקשים בלימוד התנ”ך כיוון שלא מצליחים לקשר את החומר הנלמד לחייהם המודרניים היום, לא מקבלים הסבר ראוי לסיפורים השונים הנלמדים ולכן גם לא מבינים את מוסר ההשכל. בלימודי התנ”ך נחשף התלמיד לסיפורים שונים מתקופות שונות, כשמה שמקשר בעיקר בין כל הסיפורים הינו שכולם עוסקים ביחס בין העם לה’.

המורים הפרטיים לתנ”ך שלנו ב”כל המורים” ישבו עם התלמיד החל מהבנת הסיפורים ועד לפענוח של מוסרי ההשכל השונים, לקחים, הכרת המלחמות השונות, אהבות, קנאה וכל מה שלמעשה מכילים סיפורי התנ”ך השונים. התנ”ך הינו מקצוע הומאני ובכדי להצליח בו יש להכיר היטב את השפה העברית על בוריה ולשלוט בהבנת הנקרא. יש לציין כי לא מדובר בשפה העברית המדוברת בה אנו משתמשים כיום אלא בשפה העברית המקראית אשר מרבית התלמידים לא מכירים כלל מתחומים ומקצועות אחרים.

המורים הפרטיים שלנו ינחו אתכם כראוי, יעניקו לכם כלים שונים שיקלו עליכם בהבנת החומר הנלמד, ידריכו אתכם על אילו נושאים לשים דגש רב יותר ועל אלו פחות וכו’. כל אלו יקלו עליכם בהבנת החומר, כל הכלים לצורך הצלחה במבחן יהיו פרוסים מולכם וכל שתצטרכו הוא להשתמש בהם בכדי להצליח במבחן.


אתרים נוספים באותו תחום

Call Now Button