מורים פרטיים למתמטיקה

מתמטיקה היא תחום הדעת שעוסק במושגים כגון כמות, מבנה, מרחב ושינוי. יש המציגים אותה כמדע של דפוסים (תבניות משותפות). המתמטיקה התפתחה ממנייה, חישוב ומדידה ומהמחקר השיטתי של צורות ותנועה של עצמים מוחשיים. הידע והשימוש במתמטיקה בסיסית היוו תמיד חלק טבעי וחיוני בחיי האדם והקבוצה.

מקור המילה “מתמטיקה” במילה יוונית העתיקה שפירושה: “למידה, לימוד, מדע”.
המתמטיקה דרושה לפתרון בעיות העוסקות בכמות, מבנה, מרחב או שינוי. לצורך הבנת החומר הנלמד, המורים הפרטיים שלנו שמים דגש על יחס אישי, הקשבה ופיתוח מיומנויות למידה  הדרושים להצלחה במקצוע זה.

מורים פרטיים למתמטיקה שלנו מהטובים ביותר וניסיון רב. המורים שלנו, בחברת “קול המורים”, יושבים עם התלמיד בשיטה של אחד על אחד על לקבלת התוצאות הרצויות. מתמטיקה הינו מקצוע הדורש סבלנות רבה והקניית כלים הדרושים לצורך פתרון התרגילים,בעיות. מורים פרטיים בחברה משתדלים להעניק כלים אלו לתלמידים במהלך השיעורים הפרטיים ובכך לגרום לתלמיד לגשר על הפערים אל מול הכתה (במידה ויש כאלו), ואף ולהתקדם מעבר לחומר הנלמד בכיתה, כך שתמיד יהיה מוכן לכל מבחן ידע מעשי.
המורה הפרטי ייתן לתלמיד תרגולים רלוונטיים שעל התלמיד לבצע בהתאם לחומר אותו למדו יחדיו בשיעור הפרטי. וכך יד ביד, יצעדו המורה והתלמיד אל דרך המלך תוך כדי התמדה משני הצדדים.
המתמטיקה מלווה אותנו בכל שלב בחיינו כתלמידים. מבית הספר היסודי , אל חטיבת הביניים ועד לתיכון שם אנו נאלצים לעבור את בחינת הבגרות ומחולקים לפי רמת לימוד.

לרבים מהתלמידים ישנה רתיעה, פחד ממקצוע המתמטיקה כבר בשלבים המוקדמים של הלימוד. זה לא צריך להיות כך, אנחנו ב”קול המורים” מאמינים כי אם ישנם יסודות מוצקים והבנה בסיסית כבר מגיל היסוד של מקצוע המתמטיקה, אין סיבה לחשש גם בהמשך שנות הלימוד. הרבה תלמידים יוצאים מיידי חובה בטענה כי “אני לא צריך נוסחאות כשאני אלך למכולת, כל העניין עם המתמטיקה הוא מיותר”, אך אותם תלמידים אינם מבינים כי כל “העניין” במקצוע המתמטיקה, לפחות חלק רב ממנו, הוא לפתח יכולת חשיבה אנליטית גם בחיי היום יום ובתחומים שונים שאנו מייחסים כהבנה בסיסית. ידע במתמטיקה מפתח חלקים שונים במוח האדם בהם יוכל להיעזר במהלך חייו לא רק בתחומי החישובים המתמטיים. אם ישנו קושי במתמטיקה ניתן להיעזר במורים פרטיים, שיעורים פרטיים כדי להשלים פערים או להתקדם בחומר עד לרמה הרצויה בכיתה או בבגרות בכלל.


אתרים נוספים באותו תחום

Call Now Button